tijdelijke bestanden niet weg krijgen

Copper Contributor

hallo sins ik windows 11 heb gedownload heb ik altijd in mijn tijdelijke bestanden meer dan 5GB steken en ik heb alles al geprobeerd om dat weg te krijgen maar niks werkt en met alles geprobeerd bedoel ik ook alles. zou iemand mij kunnen helpen? zoals jullie hier kunnen zien ik maak hem leeg maar toch blijft er even veel op zitten?

smetjo_0-1692309028604.png

smetjo_1-1692309054337.png

smetjo_2-1692309065781.png

 

 

1 Reply

Het lijkt erop dat je problemen hebt met het verwijderen van tijdelijke bestanden. Hier zijn enkele stappen die je kunt proberen om dit probleem op te lossen:

  1. Handmatig Verwijderen: Probeer de tijdelijke bestanden handmatig te verwijderen. Afhankelijk van je besturingssysteem kunnen de stappen verschillen, maar meestal kun je tijdelijke bestanden vinden in mappen zoals "%TEMP%" (Windows) of "/tmp" (Linux/macOS). Selecteer de bestanden die je wilt verwijderen en verwijder ze permanent.

  2. Herstart de Computer: Soms worden tijdelijke bestanden vergrendeld door processen die mogelijk nog actief zijn. Een herstart van je computer kan deze processen beëindigen en je in staat stellen de tijdelijke bestanden te verwijderen.

  3. Bevoegdheden Controleren: Controleer of je de juiste bevoegdheden hebt om de tijdelijke bestanden te verwijderen. Als je geen beheerdersrechten hebt, kan dit het verwijderen van bepaalde bestanden verhinderen.

  4. Gebruik van Opkuisprogramma's: Overweeg het gebruik van opkuisprogramma's of tools die zijn ontworpen om tijdelijke bestanden en andere ongewenste bestanden op te ruimen. Deze programma's kunnen helpen bij het identificeren en verwijderen van tijdelijke bestanden die anders moeilijk te vinden zijn.