draft

Copper Contributor

sommige sent items (via contact lijst) komen in map draft en kan ik niet versturen

1 Reply

@marcvancaester 

Als sommige van je verzonden items in de map Drafts blijven staan en je ze niet kunt verzenden, kan dit verschillende oorzaken hebben. Hier zijn enkele mogelijke oplossingen om dit probleem op te lossen:

  1. Controleer de verbindingsstatus: Zorg ervoor dat je Outlook correct is verbonden met je e-mailaccount en dat er geen problemen zijn met de internetverbinding. Soms kunnen problemen met de verbinding ervoor zorgen dat e-mails niet correct worden verzonden.
  2. Controleer het verzendadres: Controleer of het verzendadres correct is ingevoerd en of er geen typefouten zijn. Zelfs kleine fouten in het e-mailadres kunnen ervoor zorgen dat een e-mail niet wordt verzonden en in de map Drafts blijft staan.
  3. Controleer de grootte van de bijlagen: Als je e-mail grote bijlagen bevat, kan het zijn dat de e-mail niet kan worden verzonden vanwege de maximale groottebeperkingen voor e-mails. Probeer eventuele bijlagen te verkleinen of te verwijderen en probeer de e-mail opnieuw te verzenden.
  4. Controleer de uitgaande serverinstellingen: Zorg ervoor dat de uitgaande serverinstellingen in Outlook correct zijn geconfigureerd. Controleer of de juiste serveradressen en poortnummers zijn ingevoerd en of de authenticatiemethode correct is ingesteld.
  5. Schakel antivirus- en firewallprogramma's uit: Soms kunnen antivirus- en firewallprogramma's e-mails blokkeren of vertragen. Probeer tijdelijk antivirus- en firewallprogramma's uit te schakelen en probeer de e-mail opnieuw te verzenden om te zien of dit het probleem oplost.
  6. Controleer de machtigingen: Zorg ervoor dat je de juiste machtigingen hebt om e-mails te verzenden vanuit je Outlook-account. Als je account beperkte machtigingen heeft, kun je mogelijk geen e-mails verzenden. De tekst en stappen zijn met behulp van AI bewerkt.

*De auteur van deze tekst kan deze taal niet spreken, ook al zou hij dat graag willen. De tekst kan grammaticale en/of uitdrukkingsfouten bevatten, waarvoor ik bij voorbaat mijn excuses aanbied.

Mijn antwoorden zijn vrijwillig en zonder garantie!

 

Ik hoop dat dit je zal helpen.

Was het antwoord nuttig? Markeer als beste reactie en like hem!

Dit zal alle forumdeelnemers helpen.