Forum Discussion

RVDK's avatar
RVDK
Occasional Reader
Sep 18, 2025

Problemen met outlook, missende functies oa Categorieën, opvolgen en sjablonen.

Hallo, ik zit met het volgende, vandaag in totaal 7 uur met microsoft ondersteuning gechat en hulp op afstand gehad voor mijn probleem met outlook. De "gewone klantenservice" kwam er niet uit maar de next level technicus ook niet. Ik werd doorverwezen naar dit forum in de hoop dat mij hier de hulp kan worden geboden die ik zoek.

Ik ben bezig met een opleiding tot administratief medewerker, nu moet ik voor een aantal opdrachten categorieën aan mijn mail hangen en de functie opvolgen gebruiken. Categorieën en opvolgen zit normaal in de groep labels. 
Echter deze staan daar niet zie printscreen categorieën is hier niet zichtbaar.

Wanneer ik op opvolgen druk krijg ik het volgende te zien :

Normaal staan hier altijd de opties Morgen, Volgende week, Aangepast, Herrinering etc.
Ik heb dat dus ook niet.

Ook moet ik gebruik maken van sjablonen, normaal ga je dan naar de groep APPS 

Normaal staat hier dus My templates tussen en onderin staat ook nog iets wat je dan kan aanklikken wat te maken heeft met invoeginstoepassingen. Dit mis ik dus ook.

Bij de optie snelle stappen heb ik ook geen optie markeren als afgehandeld (klaar)

en als ik op een mail klik met de rechtermuis knop kan ik ook geen categorie kiezen/aanklikken en heb ik ook geen opties voor opvolgen. 

Ik maak gebruik van Windows 11 en heb een microsoft 365 family abbonement. 
Deze gebruik ik nog op een andere laptop (die van mijn man) en mijn desktop welke ik gebruik voor mijn fotografiestudio.
Alle outlooks hebben het zelfde probleem zoals hierboven is beschreven.

Wat heeft de helpdesk tot nu toe geprobeerd, het verwijderen en opnieuw installeren van het office pakket. 
Een nieuw profiel aanmaken in outlook. 
Windows fouten opsporen en repareren. 
Ze hebben vast nog meer dingen gedaan binnen het register maar dat ging mijn pet te boven. 

Vanuit de helpdesk kreeg ik dus het advies om hier mijn probleem/vraag te posten.
Ik heb geen idee hoelang dit probleem zich al voordoet aangezien ik deze functies nooit gebruikte binnen outlook maar nu ik de opleiding volg hier dus wel mee aan de slag moet. Dit kan dus een week zijn maar ook zo een jaar.

Wie kan mij helpen met dit probleem??

No RepliesBe the first to reply

Resources