Forum Discussion
Tammy
Feb 08, 2024Iron Contributor
Shared Mailbox - Issue with FROM and SIGNATURES
Greetings all, Working with some people and looking at the best way to handle their shared mailbox needs since moving to Exchange Online - few users - approx 5 shared mailboxes. The two issue...
- Feb 09, 2024The analog experience of opening the shared mailbox in another tab is to configure is additional account in Outlook, via the File > Add account menu. You must have Full access permissions on the shared mailbox, and you must enter your own credentials when prompted. Other than that, the process is the same as adding any other account, and the benefit is that it will expose all the "regular" features you can use with such in Outlook, such as being able to configure signatures, rules, OOO, auto-populate the reply address and so on.
If you need additional details, check here: https://www.michev.info/blog/post/3567/how-to-add-a-shared-mailbox-as-additional-account-in-outlook-2022-version
VasilMichev
Feb 09, 2024MVP
The analog experience of opening the shared mailbox in another tab is to configure is additional account in Outlook, via the File > Add account menu. You must have Full access permissions on the shared mailbox, and you must enter your own credentials when prompted. Other than that, the process is the same as adding any other account, and the benefit is that it will expose all the "regular" features you can use with such in Outlook, such as being able to configure signatures, rules, OOO, auto-populate the reply address and so on.
If you need additional details, check here: https://www.michev.info/blog/post/3567/how-to-add-a-shared-mailbox-as-additional-account-in-outlook-2022-version
Nourhen_Medfai
Feb 14, 2024Copper Contributor
Règle de signature de mail
Bonjour,
je souhaite mettre en place une signature de mail automatique pour tous les agents de mon organisation.
J’ai réussi et cela fonctionne lors d’un 1er mail envoyé cependant cette signature se met systématiquement en bas de page lors d’un fil de mail. Cela a pour effet de les cumuler les uns sous les autres en bas de page à chaque réponse.
La signature devrait apparaître dans la section de mail de l’expéditeur en pied de chaque mail mais pas du fil complet.
j’espère que mes explications sont claires.
merci d’avance pour votre aide.
Cordialement.
Bonjour,
je souhaite mettre en place une signature de mail automatique pour tous les agents de mon organisation.
J’ai réussi et cela fonctionne lors d’un 1er mail envoyé cependant cette signature se met systématiquement en bas de page lors d’un fil de mail. Cela a pour effet de les cumuler les uns sous les autres en bas de page à chaque réponse.
La signature devrait apparaître dans la section de mail de l’expéditeur en pied de chaque mail mais pas du fil complet.
j’espère que mes explications sont claires.
merci d’avance pour votre aide.
Cordialement.