How remove uploaded photos to bing in reverse image search?

Copper Contributor

Hi everyone.
When I used Photos program in Windows 10, I accidentally and unwanted clicked on the search button (in top of windows) and the image was uploaded to Bing to search for similar images (reverse image search).
It is very important to me that this uploaded image is remove from the bing server; Because according to the rules of bing, it can be used to improve Bing image processing services.
I should also say that after uploading the image, I copied the URL page of the uploaded image.
Please help me. Thank you.

5 Replies
Windows 10 Fotoğraflar programını kullandıktan sonra karşınıza gelen, görüntünüz benzeri görseller kayıt edilmiş ise kaydedilen dosya içindeki resimlerin tümü; Mause sağ tuşu tıklanarak, açılan bölümden "Hepsini Seç" şıkkı işaretlenerek kaydedilen ve seçilmiş olan görsellerin tamamı, klavyede bulunan "DELETE" TUŞU KULLANILARAK VEYA AÇILAN DOSYA SEKMESİ ÜSTÜNDE YER ALAN VE AYNI SİLME İŞLEMİNE YARAYAN "SİL TUŞU TIKLANARAK SİLİNİR. Ayrıca bu görseller; Kayıt yapılan yerdeki silme işleminden sonra bilgisayarınızın "ÇÖP KUTUSU" içerisine sistem tarafından Otomatik şekilde taşındığından, bu bölümde bulunan "ÇÖP KUTUSUNU BOŞALT" seçeneği tıklanarak, bilgisayardan yok edilmelidir.

@Ero57 Windows 10 Fotoğraflar programını kullandıktan sonra karşınıza gelen, görüntünüz benzeri görseller kayıt edilmiş ise kaydedilen dosya içindeki resimler; Mause üstündeki sağ tuş tıklanarak, açılan bölümden "TÜMÜNÜ SEÇ" şıkkı işaretlenerek, kaydedilen ve seçilmiş olan görsellerin tamamı, klavyede bulunan "DELETE" TUŞU KULLANILARAK VEYA AÇILAN DOSYA SEKMESİ ÜSTÜNDE YER ALAN VE AYNI SİLME İŞLEMİNE YARAYAN "SİL TUŞU TIKLANARAK SİLİNİR.

Ayrıca bu görseller; Kayıt yapılan yerdeki silme işleminden sonra bilgisayarınızın "ÇÖP KUTUSU" içerisine sistem tarafından Otomatik şekilde taşındığından, bu bölümde bulunan "ÇÖP KUTUSUNU BOŞALT" seçeneği tıklanarak, bilgisayardan kaldırılmalıdır. 

Hello! Did you have any luck?? I did the same thing this morning with very private information. I had a panic attack and still haven’t been able to remove it ! Please help!!

Hello @Ero57, thank you for bringing this to our attention. Can you provide us with more details about what steps you took to upload a photo to Bing? We want to make sure we get this taken care of for you, but at this time I can’t recreate the issue you’ve described above.

Alyxandria (she/her)
Community Manager - Bing Insiders