Forum Discussion
Windows 11 repeatedly creates OneFile folders on the C drive.
The root directory of the C drive repeatedly generates a folder named OnetFile (containing an empty subfolder named recv). After deletion, it periodically reappears. Each time this folder is created, Explorer experiences noticeable lag. The computer does not have OneNote or OneDrive installed. This is suspected to be malware residue or an abnormal system component. Seeking the source investigation and a method for complete removal.
3 Replies
- rugjoaloapIron Contributor
Open Windows Security → Virus & threat protection → Quick scan.
For deeper analysis, select "Full scan."
- Nobel_BaynesSteel Contributor
This is abnormal and the correct folder name should be OneDrive. It seems the device was hit by virus.
- GageWilderIron Contributor
Bonjour à tous,
Je cherche désespérément un convertisseur YouTube en MP3 qui soit à la fois sûr (sans virus ou logiciels malveillants) et qui fonctionne encore en 2026. Beaucoup de sites et de logiciels que j'utilisais ont disparu ou sont devenus infestés de publicités intrusives.
Mes critères principaux sont la sécurité, la simplicité et le fait qu'il ne nécessite pas d'installation de logiciel douteux. Un service en ligne fiable ou un outil open-source serait idéal.
Auriez-vous des recommandations récentes et testées pour un convertisseur youtube en mp3 digne de confiance ? Merci d'avance pour vos retours!