Forum Discussion
Egil Bjørnevoll
Sep 14, 2017Copper Contributor
OneNote Class Notebook move groups up
Hi I am an IT administrator at a large (by Norwegian standards) secondary school in Norway. One of the teachers here used OneNote Class Notebook (ONCN) last year. Now she wants to move the students ...
- Sep 19, 2017Hei,
Tar det på norsk. Vår skole tilhører et interkommunalt it-system og pga. administrasjonen av AD-grupper osv. og trøbbel med overgangen for "elevgruppene" fra et trinn til neste gjorde både jeg og "det store interkommunale datamonsteret" den erfaringen at det er enklest og tryggest å legge til elevene enkeltvis.
Opprett en fil med elevnavnene semikolondelt så går den jobben raskt og du har full kontroll.
mvh
Thomas
Thomas Hedlund
Sep 19, 2017Copper Contributor
Hei,
Tar det på norsk. Vår skole tilhører et interkommunalt it-system og pga. administrasjonen av AD-grupper osv. og trøbbel med overgangen for "elevgruppene" fra et trinn til neste gjorde både jeg og "det store interkommunale datamonsteret" den erfaringen at det er enklest og tryggest å legge til elevene enkeltvis.
Opprett en fil med elevnavnene semikolondelt så går den jobben raskt og du har full kontroll.
mvh
Thomas
mvh
Thomas
Alice Kupara
Apr 18, 2018Copper Contributor
What was the reply to this please?