Windows Update, Windows Insider programma.

Copper Contributor

Op 25 augustus 2022, is door een crash Windows 11 opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik in Windows Update het volgende te zien. Er is een nieuwe build beschikbaar in Windows Update. De nieuwe build wordt niet gezien. Ik krijg een verwijzing maar daar kan ik verder niets me. De update wordt niet opgehaald. Wat nu te doen.

6 Replies

Hi @Jan_Gommeren 

 

I want to check the next steps from the official documentation:

Troubleshooting - Windows Insider Program | Microsoft Learn

@A1 

Ik zie geen kanaal onder de instellingen. Ook geen account waaraan het gekoppeld is.

 

  • Zoek in welk kanaal uw apparaat zich bevindt.

 

Als u Windows 11 gebruikt, gaat u naar Instellingen > Windows Update > Windows Insider-programma. Onder Kies je Insider-instellingen zie je je huidige kanaal.

  • Controleer welk Microsoft-account (MSA) of Azure Active Directory -account (AAD) u op uw apparaat gebruikt.

Als u Windows 11 gebruikt, gaat u naar Instellingen > Windows Update > Windows Insider-programma. Onder Windows Insider-account ziet u het account waaraan het is gekoppeld.

@Jan_Gommeren1715 

Windows Insider

After logging on, restart the computer.

 

@A1 

 

Wat kan ik precies doen, ik heb alles geprobeerd maar ik zie geen verbetering?

 

 

 

@Jan_Gommeren1715 

Windows Insider

Nadat u zich hebt aangemeld, start u de computer opnieuw op.

 

@Jan_Gommeren1715 

Using ISOs - Windows Insider Program | Microsoft Learn

An in-place upgrade should fix the problem, the ultimate solution is a clean installation of Windows

An in-place upgrade does not change settings, does not delete applications and files.

@A1 

 

Dank je voor het advies. Vandaag een nieuwe installatie Windows 11 gedaan. En het ziet er goed uit.

Groet, Jan.