Fouten in MS ACCESS

Copper Contributor

ik heb gisteren met reparatie nummer 1499276200 contact gehad met de Windows service en de Office service. de sturen mij nu naar deze site. ik hoop dat u mij kan helpen. Deze hebben mijn computer over genomen en geconstateerd dat er toch enkele fouten op de schijf stonden en ik geloof ook in de programmatuur. Op een gegeven moment is de verbinding verbroken. ik heb op nieuw een verbinding gemaakt en werd weer geholpen en er werd na een controle dat het allemaal goed was. ik heb het programma opgestart waar de fout bij was. en de fout was er niet uit. Hoe verder????????

6 Replies

@Ceespeters45 What is the exact error message you're getting in Access? Are you getting the error when you try to open the application or when you try to do something specific within the app?

 

Thanks,

Evan

@Evan_Bolin Het is als ik in MS ACCESS aan het "werken" ben. Dan ververst het beeld zich.

Als ik met mijn muis op een regel staat gaat het scherm verversen en ik sta met de muis op een andere regel.

ik heb mijn oude laptop nog en deze blijft het beeld staan en ververst helemaal niet.

 

Ik vindt het raar.

 

Cees

@Ceespeters45 What version number do you have installed for Access?

 

Thanks. 

@Evan_Bolin 

Goedemorgen. De versie is 2003 (Build 12624.20466 klik en klaar)

Thanks @Ceespeters45. Based on the version number you provided, we show that you are on a production build and support provided in this section is for users on Office Insider builds. We suggest that you continue to work with the support team you originally contacted. If the ticket has closed, please contact support again to open up a new support ticket. 

@Evan_Bolin op deze mannier blijf ik van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Ik had gedacht dat ik hier een oplossing zou kunnen krijgen. 

 

Maar ja. Ik neem wel met niemand anders contact op.

 

Cees