Problème arrière plan Microsoft Teams

Copper Contributor

Bonjour tout le monde,

J'espère que vous allez bien, je démarre une nouvelle conversation sur ce site parce que j'ai un problème lorsque j'essaye de mettre un arrière plan sur Microsoft Teams. J'utilise cette application depuis que les écoles ont fermé en Belgique avec mes professeurs et lorsque j'essaye de mettre un arrière plan, Teams ne répond plus et se ferme. J'ai d'abord cru que cela venait de l'antivirus car celui-ci m'affichait un message comme quoi il avait du fermer Teams mais ce matin, lorsque j'ai utilisé Teams, j'ai désactivé mon pare feu et mon antivirus, rien à faire, Teams ne répond plus et se ferme. Avez vous une solution ? Merci,

Bonne journée,

Ya_Be-2005

4 Replies

Hello everyone, I rest my message in English (with google translate):
Microsoft Teams background problem
Hello everybody,

I hope you are well, I am starting a new conversation on this site because I have a problem when I try to put a background on Microsoft Teams. I have been using this application since the schools closed in Belgium with my teachers and when I try to set a background, Teams stops responding and quits. I first thought that it came from the antivirus because it displayed a message to me like it had to close Teams but this morning, when I used Teams, I deactivated my firewall and my antivirus, nothing to do, Teams stops responding and quits. Do you have a solution ? thank you,

Have a good day,

Ya_Be-2005...

Hi@Ya_Be-2005   Have you tried reinstalling Teams?

Hello everyone,

I found my problem (I guess that's it because I haven't had conferences since) I put a video in my backgrounds

 

j ai un Problème d'arrière plan Microsoft Teams je fait quoi??