Navision modul i Excel fejler

Copper Contributor

Jeg har Excel365 (Office365) og har Microsoft Dynamics 365 Business Central installeret, med modulet Microsoft Excel-tilføjelsesprogram installeret, jeg kan se under COM-tilføjelsesprogrammer i Excel, jeg kan sættes kryds i at det skal køre, men det kører ikke når jeg siger ok, i ADét er det sat til at folk ikke kan slå det fra, men alligevel kører det ikke. Jeg har geninstalleret / repareret Office pakken, jeg har fjernet modulet og lagt det på igen i Navision - intet virker. Det virker for alle andre i firmaet - nogen forslag?

1 Reply

@Martin_Rambusch 

Navigation module in Excel fails I have Excel365 (Office365) and have Microsoft Dynamics 365 Business Central installed, with the Microsoft Excel add-on module installed, I can see under COM add-ins in Excel, I can check that it should run, but it does not run when I say ok, in AD it is set to people can not turn it off, but still it does not run. I have reinstalled / repaired the Office package, I have removed the module and put it back in Navision - nothing works. It works for everyone else in the company - any suggestions? Tags: Office 365